LG OLED TV İLE İZLANDA (Mart 2017)

Kasım ayında LG Oled Tv’nin düzenlediği bir instagram yarışmasına katıldım: ‘hayatımın deneyimi’ ni yazdım. O ana dair de bir fotoğraf seçtim, yükledim(#hayatimindeneyimi).

01 Aralık günü Üsküdar’dan Beşiktaş’a giden motorda bir uyarı mesajı geldi. Açtım, baktım. Sonra bir daha baktım. Tekrar okudum. Düşündüm ve tekrar okudum ve anladım ki jüri beni seçmiş. İzlanda turu bizim yani! İzlanda diyorum. Kuzey Işıkları diyorum. Biz diyorum. Diyorum da heyecandan da inanamıyorum. Hemen ekran fotoğrafı alıp bizim kız grubuna, aile grubuna falan gönderiyorum. Tepkiler büyük. Herkes biliyor nasıl seyahat tutkunu olduğumuzu ve sürekli yollarda olmak istediğimizi ama bir türlü işi o  noktaya taşıyamadığımızı. Bol çığlıklı, epey çok emojili yazışmalarla birlikte üstümdeki şoku attım. Eve gelir gelmez Özgür’e gösterdim. Alışmamışız birilerinin bizi gezdirmesine tabi ne tepki vermemiz gerektiğini bile bilemiyoruz. Özgür hala tam olarak ne kazandığımı, neden kazandığımı bile idrak edememiş halde. ‘Hani bizim Machu Picchu fotoğrafı vardı ya üçümüzün. Hani tepede çektirdiğimiz. Onunla hayatımın deneyimi etiketiyle bir paylaşım yapmıştım’ falan diyorum da anca anlıyor olayın nerede başladığını.

Fakat bir durum var: ödül 2 kişilik ve biz 3 kişiyiz. Acaba LG Mira’yı da yanımıza paketler mi? Rica ediyoruz, ‘tamam’ diyorlar. Zaten o kadar tatlılar ki ne rica etsek ‘tamam’ dediler:) Mira da seyahate dahil olduğuna göre artık sevinebiliriz. Malum ‘çocuksuz çıkmayız abi!’

Hediye paketine neler dahildi:

*gidiş-dönüş uçak bileti

*4 gece 5 gün otel konaklama+ kahvaltı

*Golden Circle Turu

LG bize ‘isterseniz size bir de South Coast turu da verebiliriz’ dedi. ‘Tamam’ dedik tabi. Sonra oturup bir hesap yaptık bize turlar için harcayacakları paraya ve hatta daha uygun bir bütçeye araç kiralayabiliyoruz. Biz de turla gezen insanlar değiliz. İstediğimiz deliğe girip-çıkmak, yollarda kaybolmak var fıtratımızda. Sorduk. Ona da ‘tamam’ dediler ve Toyota Crusier kiraladılar bize. İzlanda’da 4×4 bir araç kiralamazsanız bizim gittiğimiz gibi kış döneminde gittiğinizde biraz eksik kalabilirsiniz. Malum şartlar çok zorlu. Kışı sert. Havası karlı. Yolları da buzlu.

Tarihlerimizi belirledik (01-05 Mart 2017) ve organizasyon yapıldı. Biletler ve otel voucherı elimize ulaştı ve bize artık sadece zamanımızı beklemek kaldı.

Yarışmaya katıldığım fotoğraf ve yorumumu da aşağıda paylaşıyorum. Gün ve gün seyahat detaylarımızı da ayrı yazılar olarak ekleyeceğim.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s